IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji
przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do
przewidzianych w SST w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie
niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i
obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu
umowy. Wykonanie robót zamiennych wymaga każdorazowo pisemnej zgody
projektanta.
2. Rozliczenie robót zamiennych w stosunku do przewidywanych w SST
odbywało się będzie fakturami wystawianymi po ich wykonaniu (i odebraniu
przez przedstawiciela Zamawiającego) lecz nie częściej niż w okresach
miesięcznych, a regulowane będą w terminie do 30 dni od daty otrzymania
przez Zamawiającego faktury, protokołu odbioru wykonanych robót oraz
kosztorysu zwanego „różnicowym” wykonanego w oparciu o następujące
założenia:
a) należy wyliczyć cenę roboty „pierwotnej”, a więc roboty która miała
być pierwotnie wykonana;
b) należy wyliczyć cenę roboty „ zamiennej”;
c) należy wyliczyć różnicę pomiędzy tymi cenami;
d) wyliczeń ww. cen („pierwotnej” i „zamiennej”) należy dokonać w
oparciu o następujące założenia:
d1) ceny jednostkowe robót należy przyjąć z kosztorysów ofertowych;
d2) w przypadku, gdy wystąpią roboty, których nie można rozliczyć
zgodnie z podpunktem „d1” należy wyliczyć ceny jednostkowe w oparciu o
następujące założenia:
1) składniki cenotwórcze (R, M, S, Ko, Z) należy przyjąć z kosztorysów
ofertowych opracowanych przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej;
2) w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w
oparciu o zapis
w podpunkcie „1”, brakujące składniki cenotwórcze zostaną przyjęte z
zeszytów SEKOCENBUD (jako średnia) za okres ich wybudowania, a w
przypadku ich braku
w SEKOCENBUD udokumentowane ceny producenta;
3) podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wyżej
wskazanych kosztorysach, a w przypadku ich braku – odpowiednie pozycje
Katalogów Nakładów Rzeczowych (KNR). W przypadku braku odpowiednich
pozycji w KNR-ach, zastosowane zostaną analogie do Katalogu Nakładów
Rzeczowych, a jeśli i to będzie niemożliwe - wycena indywidualna
Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego.
d3) ilość robót, które miały być wykonane („pierwotnych”) należy przyjąć
z kosztorysów ofertowych Wykonawcy;
d4) ilość robót „zamiennych”, należy przyjąć z książki obmiarów.”
3. Roboty zamienne, mogą zostać wykonane wyłącznie na podstawie
uprzednio sporządzonego protokołu konieczności, podpisanego przez
kierownika budowy i przedstawiciela Zamawiającego oraz zatwierdzonego
przez osoby upoważnione do podpisywania umów ze strony Zamawiającego i
Wykonawcy.
4. Wykonanie robót zamiennych nie może spowodować zmiany wysokości
wynagrodzenia określonego w § 11 ust. 2 umowy.
5. W przypadku zaistnienia okoliczności powodujących konieczność
zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2) i 3) ustawy Prawo
zamówień publicznych rozliczenie nastąpi w oparciu o następujące
założenia:
a) ceny jednostkowe robót zakresowo zbieżnych z pozycjami kosztorysu
ofertowego należy przyjąć z kosztorysów ofertowych;
b) w przypadku, gdy wystąpią roboty, których nie można rozliczyć
zgodnie z podpunktem „a” należy wyliczyć ceny jednostkowe w oparciu o
następujące założenia:
1) składniki cenotwórcze (R, M, S, Ko, Z) należy przyjąć z kosztorysów
ofertowych opracowanych przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej;
2) w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w
oparciu o zapis w podpunkcie „1”, brakujące składniki cenotwórcze
zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich
wybudowania, lub w przypadku ich braku w SEKOCENBUD wg udokumentowanych
cen producenta;
3) podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wyżej
wskazanych kosztorysach, a w przypadku ich braku – odpowiednie pozycje
Katalogów Nakładów Rzeczowych (KNR). W przypadku braku odpowiednich
pozycji w KNR–ach, zastosowane zostaną analogie do Katalogu Nakładów
Rzeczowych, a jeśli i to będzie niemożliwe - wycena indywidualna
Wykonawcy, zatwierdzona przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-04-21, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: