XV Mistrzostwa Jastrzębia-Zdroju Szkół w Piłce Halowej - Turnieje Finałowe

HOME › MOSiR › Aktualności › XV Mistrzostwa Jastrzębia-Zdroju Szkół w Piłce Halowej - Turnieje Finałowe

XV Mistrzostwa Jastrzębia-Zdroju Szkół w Piłce Halowej - Turnieje Finałowe

29 01 2019

W przyszłym tygodniu na Hali Sportowej „Omega” zostaną rozegrane turnieje finałowe - XV Mistrzostwa Jastrzębia-Zdroju Szkół w Piłce Halowej. Do turnieju finałowego w każdej kategorii wiekowej drogą eliminacji awansowały po cztery drużyny.

Zdjęcie

XV Mistrzostwa Jastrzębia-Zdroju Szkół w Piłce Halowej

Hala Omega ul. Harcerska 14a

REGULAMIN – Turnieje finałowe

 

1. Turnieje finałowe - XV Mistrzostwa Jastrzębia-Zdroju Szkół w Piłce Halowej zostaną rozegrane w lutym zgodnie z harmonogramem:

  • chłopcy –  2006 rok i młodsi  -     4.02.2019r. godz. 9.00
  • chłopcy –  roczniki 2003 - 2005 - 5.02.2019r. godz. 9.00
  • chłopcy –  roczniki 1999 - 2002 - 6.02.2019r. godz. 9.00

2. Zawodnicy zobowiązani są posiadać legitymację szkolną lub inny dokument tożsamości ze zdjęciem oraz złożyć oświadczenie o zapoznaniu się z treścią regulaminu. W przypadku osób niepełnoletnich oświadczenie oraz zgodę pobiera się od  rodzica lub prawnego opiekuna (wszystko do okazania  organizatorowi przed pierwszym meczem).

3. Ekipa biorąca udział w turnieju składa się z 8 osób.

4. Przed zawodami opiekunowie drużyn wypełnią imienną listę zawodników z wyszczególnieniem posiadanego numeru na koszulce.

5. Numery na koszulkach zawodników są stałe przez cały czas trwania turnieju.

6. Drużyna na boisku składa się z 4 zawodników z pola + bramkarz.

7. Czas trwania meczu 2 x 8 minut. 

8. Mecze rozgrywane są na boisku o wymiarach 48m x 15m z bramkami o wymiarach 2mx3m.

9. Rzut z autu wykonywany jest nogą.

10. Po wyjściu piłki poza linię bramkową wznowienie następuje przez wprowadzenie piłki do gry przez bramkarza ręką.

11. Uderzenie piłką o sufit hali powoduje rzut wolny pośredni przeciwko drużynie powodującej to przewinienie i jest wykonywane z boku, jak rzut z autu.

12. Ustala się odległość 5m od piłki dla zawodników drużyny przeciwnej przy wykonywaniu stałych fragmentów gry.

13. Wykroczenia mogą być karane przez sędziego karą indywidualną 1-2 minut oraz karą meczu.

14. Zmiany zawodników odbywają się systemem hokejowym w momencie przerw w grze, ilość zmian dowolna, zmiany dokonywane są w wyznaczonej „strefie zmian”, która dotyczy własnej połowy boiska, gdzie znajduje się ławka zawodników rezerwowych.

15. Za zwycięstwo drużyna otrzymuje 3pkt. , za remis 1pkt. , za przegraną 0pkt.

16. O kolejności zajętych miejsc decyduje:

a) ilość zdobytych punktów

b) wynik bezpośredniego spotkania

c) korzystniejsza różnica bramek

d) większa ilość strzelonych bramek

17. Puchar otrzymują trzy pierwsze zespoły w turnieju finałowym, dyplomy otrzymują wszystkie zespoły w turnieju finałowym, król strzelców turnieju finałowego w każdej kategorii otrzymuje puchar i dyplom.

18. Zespoły uczestniczące w turnieju ubezpieczają się od następstw nieszczęśliwych wypadków we własnym zakresie. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne wypadki.

19. We wszystkich sprawach spornych a nie ujętych w Regulaminie, decyzje podejmuje organizator.

WARUNKI UCZESTNICTWA

Przystąpienie do TURNIEJU jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu XV Mistrzostw Jastrzębia-Zdroju Szkół w Piłce Halowej PRZEZ PEŁNOLETNIEGO UCZESTNIKA, a w przypadku osoby, która nie ukończyła 18 roku życia lub osoby, która nie może sama o sobie decydować wymagana jest zgoda rodzica/opiekuna prawnego na wzięcie udziału w TURNIEJU.

Uczestnikiem TURNIEJU może zostać uczeń, u którego nie występują przeciwwskazania zdrowotne do wzięcia w nim udziału. W przypadku uczestnika niepełnoletniego lub ucznia, który nie może sam o sobie decydować decyzję w tym zakresie podejmuje rodzic lub opiekun prawny.

Osoba pełnoletnia i mogąca decydować sama o sobie, ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne konsekwencje zdrowotne mogące wystąpić w wyniku uczestnictwa w TURNIEJU.

Szkoła, której uczniowie będę uczestniczyli w turnieju,  i która dokonuje zgłoszenia zbiorczego jest zobowiązana:

  • zapoznać z treścią REGULAMINU zawodników pełnoletnich oraz rodziców/opiekunów prawnych uczniów niepełnoletnich lub nie mogących samodzielnie decydować o sobie.
  • pozyskać zgodę rodziców/opiekunów prawnych  na udział ucznia niepełnoletniego. Szkoła ta zobowiązana jest  zapoznać rodziców/opiekunów prawnych   z treścią Regulaminu przed wyrażeniem zgody.
  • Zgłoszenie zawodnika przez szkołę jest dla organizatora jednoznaczne  z odebraniem przez szkołę od tego zawodnika, lub w przypadku osoby niepełnoletniej, czy też nie mogącej decydować o sobie  od rodzica/opiekuna prawnego ucznia  oświadczenia o zapoznaniu się i akceptacji zapisów niniejszego regulaminu oraz zgody na udział w turnieju.

UTRWALENIE ORAZ UPUBLICZNIENIE WIZERUNKU

Organizator informuje, że podczas trwania turnieju utrwalany będzie wizerunek   uczniów biorących  w nim udział oraz innych osób, w tym opiekunów oraz obserwatorów, w postaci zdjęć oraz filmów mających na celu udokumentowanie przebiegu wydarzenia. Wybrane materiały zdjęciowe oraz filmowe, a także dane identyfikacyjne w postaci imienia i nazwiska, roku urodzenia uczestnika turnieju oraz nazwy szkoły, której jest uczniem,  zostaną wykorzystane w celach promocyjnych oraz informacyjnych i będą podlegały publikacji na stronach internetowych organizatora, jak również  w portalu społecznościowym facebook organizatora, a także mogą podlegać upublicznieniu  w lokalnej prasie i telewizji. Informujemy jednocześnie, że serwery serwisu facebook znajdują się między innymi w Stanach Zjednoczonych Ameryki, gdzie obowiązują inne przepisy z zakresu ochrony danych osobowych, które w szczególności  mogą nie  zapewniać  dostatecznego  poziomu ochrony danych osobowych. Dane zostaną przetransferowane przez serwis facebook na  jego serwery w celu stworzenia kopii zapasowej oraz w celach związanych z działalnością serwisu, między innymi podlegają przez serwis facebook profilowaniu.

KLAUZULA INFORMACYJNA RODO

1. Organizatorem turnieju oraz administratorem danych osobowych jest Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jastrzębiu-Zdroju z siedzibą w ul. Harcerska 14 b, 44-335 Jastrzębie-Zdrój.

Kontakt do organizatora: tel.:32 471-94-50, adres e-mail organizacja@mosir.jastrzebie.pl

2. Kontakt korespondencyjny do wyznaczonego inspektora ochrony danych możliwy jest na adres administratora wskazany w pkt. 1.

3. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest zgoda uczestnika, a w przypadku uczestnika niepełnoletniego lub nie mogącego samodzielnie decydować o sobie jego rodziców/opiekunów prawnych.

4. Celem przetwarzania danych jest zakwalifikowanie zawodnika  do uczestnictwa w turnieju, a także  udokumentowanie przebiegu turnieju w postaci zdjęć oraz opublikowanie wyników.

5. Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione z mocy prawa, podmiot opracowujący wyniki oraz lokalna prasa, telewizja, portal społecznościowy facebook.

6. Uczestnikom przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem.

7. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych osób fizycznych (zwanym: RODO) podmiot danych ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału w wydarzeniu.

9. Dane osobowe uczestników zawarte w zgłoszeniu zostaną usunięte w terminie 7 dni od rozstrzygnięcia wyników zawodów.

10. Dane osobowe podlegające upublicznieniu będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody lub ustania celu ich przetwarzania.

USTALENIA KOŃCOWE

Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do treści niniejszego Regulaminu i powiadomienia o tych zmianach szkoły w terminie do 7 dni przed rozpoczęciem kwalifikacji.

Treść Regulaminu zostaje udostępniona szkołom z terenu  miasta/powiatu Jastrzębie-Zdrój oraz zamieszczona na stronie internetowej organizatora.

 

                                                                                                                                 Organizator