REGULAMIN „Wyjazdu na kulig”
I. ORGANIZATOR WYJAZDU
- Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jastrzębiu-Zdroju
II. CEL
- Promocja rekreacyjnego spędzenia czasu wolnego.
III. TERMINY:
- 16.01.2022 (niedziela)
- 16.02.2022 (środa)
IV. MIEJSCE
- Centrum Szkoleniowo-wypoczynkowe HALNIAK – ISTEBNA, Istebna 1326, 43-470 Istebna
V. UCZESTNICTWO
1. Uczestnikiem wyjazdu może być osoba, która dokonała zakupu biletu w biurze organizacji imprez (ul. Harcerska 14 B, pokój nr 3-4, tel. 32 471-94-50 wew 24), oraz podała swoje dane osobowe niezbędne w celu zapewnienia właściwej organizacji wyjazdu. KARTA ZGŁOSZENIOWA
2. Osoby niepełnoletnie mogą skorzystać z wyjazdu wyłącznie pod opieką osoby dorosłej
- wymagana jest pisemna zgoda rodziców/opiekunów prawnych – oświadczenie nr 1
- osoba dorosła może wziąć pod opiekę inne dzieci – obowiązuje – oświadczenie nr 2
3. Uczestnicy wyjazdu biorą w nim udział na własną odpowiedzialność.
Wpis na listę uczestników jest równoznaczny z oświadczeniem, że osoba jest zdrowa i nie ma przeciwskazań do udziału w kuligu.
VI. ZGŁOSZENIA I OPŁATY
- Zapisy przyjmujemy do wyczerpania limitu, który wynosi 54 osoby na jeden termin.
- Zapisów można dokonywać osobiście lub za pośrednictwem osób trzecich w biurze organizacji MOSiR ul. Harcerska 14B pokój nr 3
- Odpłatność:
- dzieci i młodzież 70 zł
- dorośli 80 zł
VII. ORGANIZATOR ZAPEWNIA:
- Kulig dużymi saniami;
- Herbata, pieczenie kiełbasek, zupa, pizza oraz kakao;
- Transport autokarowy;
- Ubezpieczenie NNW;
- Opiekuna grupy.
VIII. OBOWIĄZKI UCZESTNIKA:
- Każdy uczestnik wyjazdu zobowiązany jest do dokonania opłaty, zgodnie z cennikiem w pkt. VI regulaminu. Zrezygnować bądź dokonać zamiany na liście uczestników można do 10.01.2022r (w przypadku wyjazdu w terminie 16.01.2022r) i do dnia 09.02.2022r ( w przypadku wyjazdu w terminie 16.02.2022r). Dokonanie zmian personalnych po tym terminie wiąże się z brakiem ubezpieczenia.
- Każdy uczestnik zobowiązany jest do podania niezbędnych danych (imię i nazwisko, adres zamieszkania, data urodzenia) w celu ubezpieczenia od NNW, oraz numer telefonu do kontaktu.
- Podczas organizowanego wyjazdu obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania napojów alkoholowych.
- Każdy uczestnik powinien dostosować ubiór do panujących warunków atmosferycznych.
- Każdy uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania regulaminu wyjazdu oraz podporządkowania się zaleceniom opiekuna grupy.
IX. PLAN IMPREZY
- 16.01.2022 r; 16.02.2022 r wyjazd godz. 08:15 (zbiórka godz. 08:00) spod Stadionu Miejskiego – główna brama. Powrót ok godz. 17.00.
- sprawdzenie listy uczestników uprawnionych do skorzystania z wyjazdu,
- odczytanie regulaminu wyjazdu, omówienie zasad bezpieczeństwa oraz porządku podczas podróży.
X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych osób zgłoszonych do uczestnictwa w KULIGU jest jego organizator, tj. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jastrzębiu-Zdroju, ul. Harcerska 14 b tel.:32-471-94-50, e-mail: organizacja@remove-this.mosir.jastrzebie.pl
- Kontakt do Inspektora ochrony danych drogą mailową na adres: iodpusz@remove-this.wp.pl
- Podstawą prawną przetwarzania danych identyfikacyjnych i kontaktowych jest art.6 ust.1 lit. e RODO, tj. realizacja przez Administratora zadań w interesie publicznym, zaś celem zbierania danych jest organizacja wyjazdu na kulig.
- Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu organizacji imprezy. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestnictwo w Kuligu.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania oraz do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe zostaną udostępnione wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do właściwej organizacji i zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom Kuligu, w tym w szczególności firmie ubezpieczeniowej. Mogą podlegać również udostępnieniu organom i instytucjom upoważnionym z mocy prawa.
- Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu, ani przekazaniu do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do ustania celu, jednak nie dłużej niż 30 dni od daty uczestnictwa w imprezie.
XI. UTRWALENIE ORAZ UPUBLICZNINIE WIZERUNKU
- Organizator kuligu informuje, że podczas jego trwania, utrwalany będzie wizerunek uczestników biorących w nim udział, w postaci zdjęć oraz filmów mających na celu udokumentowanie przebiegu wydarzenia.
- Wybrane materiały zdjęciowe oraz filmowe zostaną wykorzystane w celach promocyjnych i będą podlegały publikacji na stronie internetowej organizatora, jak również w portalu społecznościowym facebook organizatora.
- Informujemy jednocześnie, że serwery serwisu facebook znajdują się m.in. w Stanach Zjednoczonych Ameryki, gdzie obowiązują inne przepisy z zakresu ochrony danych osobowych, które w szczególności mogą nie zapewnić dostatecznego poziomu ochrony danych osobowych. Dane zostaną przetransferowane przez serwis facebook na jego serwery w celu stworzenia kopii zapasowej oraz w celach związanych z działalnością serwisu, m.in. podlegają przez serwis facebook profilowani.
- Organizator kuligu dochowa wszelkich starań, żeby upublicznienie wizerunku nastąpiło z zachowaniem zasady minimalizacji danych osobowych oraz zobowiązuje się zapewnić jego uczestnikom jak najwyższy poziom prywatności.
- Organizator nadmienia jednocześnie, że zgodnie z art.81 ust.2 pkt.2 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych zezwolenia nie wymaga rozpowszechnianie wizerunku osoby stanowiącej jedynie szczegół całości, takiej jak zgromadzenie, krajobraz.
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- Organizator zastrzega sobie prawo odwołania imprezy w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych oraz małej liczby uczestników, jak również do dokonania zmiany w ramowym programie imprezy.
- W przypadku odwołania wyjazdu, organizator powiadomi uczestników najpóźniej w dniu poprzedzającym wyjazd.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zachowanie uczestników, w tym za szkody wyrządzone w stosunku do osób trzecich, zarówno dotyczących zdrowia, życia jak i mienia.
- Każdy uczestnik wycieczki zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem wyjazdu, akceptacji jego postanowień i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
XII. DOSTĘPNOŚĆ NINIEJSZEGO REGULAMINU:
- Treść Regulaminu kuligu zostaje podana do wiadomości uczestników poprzez zamieszczenie na stronie internetowej Organizatora oraz udostępniona w biurze zapisów.
- W przypadku dokonania zgłoszenia przez osobę trzecią organizator przekazuje uczestnikowi treść regulaminu w formie papierowej za pośrednictwem osoby zgłaszającej.